Гарантія

Рюкзаки XD Design мають гарантію від виробника. Термін гарантії: 24 місяці з дати покупки. Будь ласка, зберігайте упакування товару весь гарантійний період. По гарантії приймаються лише ті рюкзаки, які було придбано в цьому інтернет-магазині.

Гарантія поширюється на виробничі несправності (шви, змійка, фурнітура) під час нормальної експлуатації рюкзака. У разі появи дефекту протягом гарантійного періоду ми замінимо рюкзак на новий. Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені сильним зносом рюкзака при інтенсивному використанні або з інших причин, що не пов’язані з його якістю (наприклад, внаслідок його випадкового падіння, використання рюкзака в екстремальних умовах тощо).

Якщо ви бажаєте скористатися гарантією, надішліть нам електронний лист на адресу із зазначенням номера вашого замовлення, дати замовлення, повного імені, опису скарги та фотографій несправності.

  • Якщо ваш рюкзак було придбано не через цей інтернет-магазин, радимо вам зв’язатися з тим магазином, де його було придбано.
  • На аксесуари гарантія не поширюється.

Обмін та повернення

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

Обмін і повернення може бути здійснено лише один раз за умови, що товар не був у вжитку, у покупки збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережено всі аксесуари, документацію, що входять до комплектації товару, і не порушено їх упаковку*, збережено пломби, фабричні етикетки, товарні чеки.

Обміну та поверненню не підлягають
• товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
• товари, що не підлягають обміну відповідно до “Закону про захист прав споживачів”: товари для особистої гігієни та туалету (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
• товари, що вже експлуатувалися для приготування їжі або для термічної обробки продуктів;
• автомобільна техніка, після встановлення її в автомобіль.

* – часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, непоправне пошкодження (правильне розкриття картонної упаковки не є її порушенням).

Для оформлення заявки на повернення товару:

  • заповніть форму зворотнього зв’язку на сторінці Контакти
  • або зателефонуйте (093) 5 04 05 06

Для повернення товару необхідно надати:

  • товар (та всю його комплектацію)
  • паспортні дані та номер ідентифікаційного коду.

Для передачі товару у гарантійний ремонт:

  • заповніть форму зворотнього зв’язку на сторінці Контакти
  • або зателефонуйте (093) 5 04 05 06